Loop jij nu klanten mis? Download de gratis Bornnaked Branding Checklist en ontdek hoe jij de meest opvallende van jouw branche kunt worden.

.

Branding bestaat uit zoveel meer dan alleen een tof logo met bijpassende kleuren. In deze checklist kun je zelf aanvinken hoe jij scoort op strategie, zichtbaarheid, visuele identiteit en persoonlijkheid.

Geen of slechte branding hebben kost je klanten. Dit is waarom:

❌  Zonder herkenbare huisstijl en strategie ben je er 1 van velen
  Je bent niet duidelijk en consistent in je communicatie
  Door gebrek aan consistentie kom je minder betrouwbaar over
  Je merk voelt niet persoonlijk terwijl mensen van mensen kopen
  Mensen verbinden zich niet aan je merk
  Je loopt daardoor klanten en omzet mis.

Met deze checklist ontdek je:

👉  Wat er allemaal onder de term ‘branding’ valt
👉  Wat je écht over je bedrijf moet weten als het gaat over strategie
👉  Wat er allemaal valt onder de visuele identiteit van je bedrijf
👉  Wat jouw persoonlijkheid met je bedrijf te maken heeft
👉  Dat zichtbaarheid verder gaat dan alleen een logo of website hebben
👉  Op welk gebied je nu concreet aan de slag kunt met jouw merk

Goede branding levert je meer en betere klanten op. Dit is waarom:

Branding verhoogt onderscheidend vermogen
Branding genereert (visuele) herkenbaarheid
Branding creëert loyaliteit met jouw merk
Branding maakt verbinding met je doelgroep
Branding schept vertrouwen bij je doelgroep

Download hier de gratis
 Branding Checklist:

.

Hoi, ik ben Hester en ik geef jouw bedrijf visuele aantrekkingskracht

Als jouw merk bij de doelgroep meer opvalt dan dat van de concurrent, dan levert je dat meer klanten en dus meer omzet op! Ik ga AAN van mensen met passie voor hun vak. Of je nu modeltreinen bouwt of aan het roer staat van een multinational: als je doet wat je écht leuk vindt dan word je leven leuker en daarmee de wereld een stukje mooier.

Een hoofd en hart vol vuur 🔥 Dát is wat ik voor iedere ondernemers toewens. Mijn ideeënmachine staat nooit stil en ik help jou graag om je bedrijf visueel en strategisch op de kaart te zetten.